Tovalloles humides

Les tovalloles segueixen humides perquè el fred mandrós es nega anar a la Siberia a congelar els cataplins de presos soviètics, i mentrestant, jo m'haig d'eixugar amb roba molla mentre veig el president del meu país tapant forats provocats per atacs irrefrenables de sinceritat. M'eixugo, o com diria l'estimat Xavier Trias, me l'eixugo, perquè amb el cos moll no es pot sommiar amb un país millor ni es pot alimentar a bèsties afamades per poder fer-lis creure que viuen a un món perfecte, on es repeteix fins la sacietat la paraula democràcia perquè tothom tingui clar que al viure a un país semi-democràtic es pot considerar satisfet i per tant feliç. Curiós això,no? Els sociates que haurien d'estar tancats tots a Altimira per aprendre a fer la o amb un canuto mentre fan pintures rupestres on dibuixen dos animals donant-se una rossa marcida, no paren d'autoanomenar-se demòcrates i que viuen en un país democràtic, amb unes llibertats que vàrem tardar molts anys a recuperar (les havíem tingut abans?) i bla, bla, bla... suposo que ho repeteixen perquè tenen complexe d'alguna cosa. No ho sé. Jo no em presento pel carrer dient "Hola, sóc Frank Bayer, sóc un home". Les obvietats no es diuen. Si vosté està en un país democràtic i està dintre el joc, tots donem per suposat que és un demòcrata, i si s'ha de reivindicar constantment com a tal és que deu tenir algun problema al veure's a si mateix el mirall. I sabeu per què ho tinc tant clar? Perquè encara que he tardat trenta minuts a escriure aquest post, la tovallola segueix estant humida i una vegada més hauré de sortir el carrer moll, i per tant, hauré de viure un nou dia sense possibilitats de sommiar amb un país millor.

Comentaris

txeiks ha dit…
Doncs jo... no me la jugo (llegeixi's en dialecte Triàsic).
Frank Bayer ha dit…
Txema!!! No faré servir dialectes perquè si n'arriba un altre com el dalt no sé pas què faré...

Entrades populars