La felicitat

Avui je jugat a ser feliç. M'he aixecat amb il.lusió i m'he dutxat amb una cançó de Supertramp. Després de marxar de casa i fer un petó a la meva dona, he anat a l'escola escoltant el programa matinal predilecte dels meus fills i he rigut totes les bromes per adolescents que s'hi feien. Feia temps que no començava una classe amb una motivació extra per intentar transmetre uns coneixements que faran dels meus alumnes, persones decents que seran la base d'una societat millor. A l'hora de dinar he donat conversa els meus companys de feina i he intentat parlar de les obres de la carretera nacional i de la importància d'estalviar per poder arribar a final de mes sense penúries. Ha estat emocionant. Després de l'àpat m'he anat a preparar les classes de la tarda i diferents activitats per aconseguir que els alumnes aprenguessin passant-s'ho bé. Han estat unes classes molt dinàmiques on han sorgit diferents problemàtiques personals que hem compartit i hem intentat solucionar. Després de la feina, al vespre, he ajudat als fills a fer els deures i he mirat una pel.lícula romàntica amb la meva dona fins a altes hores de la matinada. Avui no he begut res d'alcohol, no he fet bronques injustes, no m'he passejat amb cara d'amargat pel carrer, no m'he discutit sense motiu amb la meva dona, no he insultat a ningú mentres conduïa... He jugat a ser feliç i ha estat avorrit. Demà tornaré a fer el de sempre: Jugaré a ser un desgraciat.

Comentaris

Entrades populars