Com acabaré a un caixer automàtic per culpa d'un gos

Un gos amb complexe de polític lladra insistentment consignes comunistes i no deixa dormir en Lluc. Aquesta situació em porta al límit. Si el gos no calla, en Lluc no podrà dormir, si en Lluc no pot dormir, jo tampoc dormo, si jo tampoc dormo estic més irritable i disparo contra qui més estimo, si disparo contra qui més estimo no podrem cantar allò que l'Olga i en Miquel tornen sinó que haurem d'entonar les corrandes de la parella inestable, perquè la meva dona, cansada del meu mal genia d'arrel celiana, em farà fora de casa i demanarà el divorci, si em demana el divorci i anem a judici perdré segurament la custodia del nen i a pesar de vestir-me com la Sra. Doubtfire, la distància envers la família perduda em portarà a abraçar la beguda per poder portar amb més decència les penes, i clar, si abraço la beguda, és probable que perdi la feina, i aquesta situació econòmicament penosa (recordeu que estic pagant la meva part de la hipoteca de la casa i el lloguer del pis on visc) em portarà a viure a un caixer automàtic veient com tu, desgraciat, agafes els diners que t'ha ingressat el papà mentre jo m'abrigo amb un cartró per culpa d'un gos que no va saber deixar de lladrar a temps.

Comentaris

Totti Bayer ha dit…
Agafem la pipa, ens carreguem el gos i llestos!!!

p.d. Ja saps a qui l'has de demanar,jeje
Frank Bayer ha dit…
Els meus amics fumen porros... Burro!!
Kasal ha dit…
Mort el gos, morta la rabia. Aviso en Paolo que faci la feina habitual? Envia les coordenades de localització del gos al lloc de sempre.
Un petó. Giovanna Cassafina.

Entrades populars