Escrit el 22 de juliol del 2009

M'encanta pensar que estic escrivint alguna cosa des de l'estudi de Girona, veient com una noia preciosa està esperant l'autobús davant de casa meva tot mirant espàsmicament el rellotge, i que el dia que es publiqui aquest article potser sóc mort perquè l'avió amb el que viatjàvem cap a New York de viatge de noces s'ha estavellat al bell mig de l'Atlàntic, o no ha vislumbrat entre la boira l'Empire State. Si sóc viu, probablement estem anat amb un cotxe llogat cami de New Jersey per visitar l'E-Street, el carrer on Bruce Springsteen va començar a formar la llegendària E Street Band, tot escoltant els versos de No surrender per agafar forces de cara un demà que l'estem enyorant, sobretot l'enyorem per com ens el vàrem imaginar durant una festa particular a casa d'un amic a Palma de Mallorca, on la remor de les ones i la vista d'una Catedral il.luminada presagiaven els més salvatges dels futurs possibles.
No ho sé on estaré, la qüestió és que he pensat com serà el 12 d'agost quan tot ja hagi passat, el viatge de noces estigui agonitzant i tingui a la boca els versos porucs d'un Al Capone retirat que sortirà del mausoleu familiar per poder actuar per última vegada el 15 d'agost durant un casament que no admet comentaris aris.

Comentaris

Kasal ha dit…
Algun dia que tinguis una estoneta, m'ensenyaràs a esriure com tu?
Salut!
Eduard López ha dit…
ei frank...
et vaig recordar el dia sant. ignasi... en tot servir i estimar. Gaudeix del viatge de noces...Jo soc a Londres, un altre història i mon.

ja estem en contacte...

eduard
Frank Bayer ha dit…
Joan, a mi m'has d'ensenyar a viure com tu que és molt més important...

Edu, moltes gràcies per enrecorda-t'en, no et vaig dir res prequè amb els preparatius del casament em va ser impossible baixar a Barcelona, i em va fer molta ràbia!!! De totes maneres, alerta, que quan anem a Roma et diré quelcom, i sobretot, si tornes a passar uns dies per BCN digam-ho perquè aniré molt més calmat i podré baixar perquè parlem una mica de la vida en general!! Merci pel comentari trempat!! Disfruta de Londres, que a pesar de ser una altra història, és un món que val molt la pena!!!

Entrades populars