Com seduïr i no morir en l'intent

Mai he sabut lligar amb el sentit sensual de la paraula, sóc un negat i mai m'ha motivat, per això, suposo, que en els meus anys de lleugeresa, a les habitacions on posen música molt alta i reperteixen beguda cara, les poques vegades que hi anava estava com absent, com si no anés amb mi, primer perquè no m'hi acabava de sentir còmode i després perquè era la meva forma d'amagar el meu defícit de seduïr si no podia utilitzar l'art de la paraula per deixar anar alguna mentida piadosa. El cos marxa, la paraula queda. Si aconsegueixes seduïr algú amb el teu cos, enamorar-lo amb el sentit passional de la paraula, serà ràpid i els fruïts inmediats, ara, s'acabarà l'endemà al matí o el dia que el teu cos passi a ser una escultura repetitiva dins el seu imaginari, mentre que si ho aconsegueixes a través de la paraula, serà lent, costarà, i tindràs molts moments de dubtes, però un cop ho hagis aconseguit, aquest enamorament pot passar a ser amor, i fins i tot, a somiar durar, qui sap, tota la vida, i llavors, el cos passa a ser molt més atractiu a la llum del dia que no a una nit de discoteca, ple de maquillatge, de llums de colors i de perfum car. Penseu-hi i parleu, parleu i lligareu.

Comentaris

Realment, el tema del post no m'interesava gaire, però desitjo que et recuperis quant més aviat i que no pateixis gaire. Una abraçada.
Frank Bayer ha dit…
Home, jo crec que si que t'interessa, si no com ho fas per lligar amb els rovellons... Espero tornar aviat!!! Una abraçada!

Entrades populars