Pànic: M'he vist com un Amunike de la vida

Era bon jugador l’Stoichkov? Però es pot saber què diu aquest noi? És que no el vaig veure jugar. Què? Pànic. A quin any vas nèixer? 1992. Horrible, apocalíptic, Sodoma, Gomorra, Madrid! Tinc un universitari a davant meu, amb més barba que jo, que no va veure jugar el Dream Team! M’estic convertint en un article arqueològic, com quan el meu pare parlava de Cruyff jugador i el mirava amb cara de preocupació, o el meu avi comença a pedalar sobre en Kubala i ningú l’escolta. Aquests joves veuen Wembley com una experiència inexistent! Tranquil, Frank, no et posis nerviós. Trankimazin si us plau? Un whisky també? Que no es pot barrejar? Als francesos no els hi va tant malament, ho fan i mira les idees que tenen pels guinyols... A veure, analitzem la situació, els jugadors joves del Barça quin any varen néixer? Horror! A principis dels 90! Se m’està acabant el tren de jugar al primer equip! Tant sols Pinto, Abidal, Puyol i Xavi són més grans que jo. Quan ets més vell que els teus ídols futbolístics has cremat una etapa. El meu avi dixit, tot i que té gràcia que ho digui ell que té més anys que en Di Stefano. Encara hi sóc a temps per arribar al primer equip! No, no cal que t’hi esforcis. La meva dona sempre tant engrescadora. Vinga, tranquil·litat, siguem optimistes, no ens hem d’angoixar amb excés perquè un universitari pollós que no ha vist jugar el Dream Team em llanci la realitat a la cara. Potser ja no puc arribar a fer aquell gol somiat al Bernabéu fent un gest despectiu a la graderia, però encara em queden moltes opcions per ser important a la història del Barça. Analitzem. Primer de tot puc ser entrenador del primer equip, tot i que, substituir en Guardiola ara és un marró important, puc ser secretari tècnic, vicepresident esportiu, i fins i tot, si el dia de demà tinc pasta per anar a dinar a bons restaurants, president, i amb el temps convertir-me amb president d’honor del club. Buf! Ja estic més tranquil, encara tinc futur, i és que per un moment, m’he vist com un Amunike de la vida.
Publicat a El 9 Esportiu avui 21 de febrer.

Comentaris

Entrades populars