El rostre d'un home feliç

Segueixo amb el viatge d'estiu perquè no aguanto la temptació de passar-me abans d'anar a dormir, una hora revisant moments, imatges, paraules, mirades, cerveses que no vaig beure, dones que no em van veure... Com diria un amic, en fi... m'he trobat amb aquesta excel.lent fotografia de la nostra etapa a Amsterdam que va tirar el mestre Jaume Arxer a un dels artistes que es guanyaven la vida a la plaça Amstel o dit d'una altra manera, a la plaça de l'estació. El punt més graciós de la fotografia no és en Ribery pintant de negre, ni molt menys, és el senyor que somriu a la teva dreta amb les mans agafades i que representa l'exteriorització de la plenitud humana en tots els sentits. No sé perquè però quan veig la foto sempre penso que en Jaume va aconseguir plasmar el rostre d'un home feliç. Ens mostra a través d'una imatge quelcom abstracte: La felicitat. Felicitats Tau!!

Comentaris

Ramon ha dit…
No sé qui està pitjor: si l'home del braç gerxo, l'autor de la foto o tu mateix en fer aquest comentari tan sorprenent. Però, en tot cas, hi estic d'acord: l'home grassonet sembla el més feliç de tots.
Joan ha dit…
Quin element!
Tant el contorsionista com el gordet encaixen perfectament a Amsterdam!
Ah! I en Tau també! És el típic...
Que bé que ho vam passar...
Frank Bayer ha dit…
Ramon, el que està pitjor, el que tira la foto, estic cada dia amb ell i t'ho puc garantir...jeje.. Joan, volia posar el negre que ens oferia felicitat però no he trobat cap foto!!!
MaArFa ha dit…
Franc quina canya tot plegat!!!

I ets una màquina escrivint!!

Felicitats!
Frank Bayer ha dit…
Merci Maria!!! Quan un té temps...jeje... La canya és el teu germà Jaume fent aquesta foto!! La trobo brutal!!! Una abraçada!!! Fins aviat!!!
Anònim ha dit…
Frank, frank, frank, quan em vas comentar (Ara que ens veiem tot sovint) que m'havies publicat la foto, vas obviar dir-me els comentaris vexatius que em vas deixant per aquí...
Gràcies, però!
Gran Post, fixar-te en el pobre home aquell, no és fàcil, amb les distraccions humanes del davant!!!
Frank Bayer ha dit…
Xeps!!! Tau!!! I encara no he dit tot el que penso de tu... perquè llavors... començaries a entrenar els de P-3...jeje...

Entrades populars