Folsom prison blues

Porto unes setmanes, des de que vaig veure la pel.lícula Walk the line, totalment enganxat a uns versos de la cançó Folsom prison blues de Johnny Cash que em venen una i altra vegada. Tenen un toc molt springstinià perquè la cançó Johnny 99 del Bruce té una clara inspiració amb aquest tema del Johnny Cash que el tinc planejat per estampar-lo amb una samarreta per jugar els dilluns a futbito. També aprofito per recomanar-vos la pel.lícula, un clar exemple de la dificultat d'acceptar, per una persona normal, una fama acompanyada per la idolatració de la gent que l'envolta. Hello, I'm Johnny Cash!!! When I was just a baby, my mama told me, son
Always be a good boy,
don't ever play with guns
But I shot a man in Reno,
just to watch him die.
When I hear that whistle blowin',
I hang my head and cry.

Comentaris

Anònim ha dit…
Ja t'ho deia jo!
Frank Bayer ha dit…
Si!!!! Ostres, és que escolto la cançó cada matí i entro amb una energia al cole!!! Merci per la constància en la recomenació!!
Rafel Fàbrega ha dit…
Si et va agradar "Walk the line" et recomano vivament i entusiasta "En la cuerda floja". És una altra pel·lícula de la vida de Johnny Cash que protagonitzen Reese Witherspoon i Joaquin Phoenix...la trobo sincerament brutal. A més vaig llegir a no sé on que els mateixos actors eren els qui posaven la veu a les cançons, cosa que té molt de mèrit.
Frank Bayer ha dit…
Rafel, és la mateixa pel.lícula!!! El que passa és que he volgut anar de cinèfil crack sense amics i he escrit el títol amb anglès!!! En castellà l'han titulat en la cuerda floja!!! La noia és molt guapa però aquest és un altre tema de discussió...
Marc Cassany ha dit…
Jo la vaig veure fa temps i em vaig clapar perquè estava rebentat. L'he de tornar a veure algun dia.
Frank Bayer ha dit…
Tranquil Marc, jo em vaig adormir amb el Senyor dels Anells i quan em vaig despertar i em vaig trobar la cara d'en Gòlum amb una pantalla gegant... en fi, em va tallar el rollo...

Entrades populars