De Binèfar a Girona

Poques vegades el somriure d'una salutació transmet tanta pau com el que fan gala en Quim i l'Esther cada vegada que surten dels seus laboratoris amb vistes a la platja de la Barceloneta per fer una visita a la seva Girona natal i adoptiva. Avui, després d'uns anys de dopatge per aquests móns de Déu, es casen a les terres de la franja per formar la família Mallorquí Llop, uns cognoms tant contundents com el seu compromís, les seves ganes d'anar endevant i sobretot, la seva motivació per regalar als altres la seva presència i el seu somriure.
Des de l'humil hort de La pastanaga verda volia celebrar la nostra victòria de la Champions, fins ara havíem guanyat la Copa i la Lliga amb dos casaments de traca, i avui, a les sis de la tarda, guanyarem el títol més preuat per acabar fent el triplet de casaments d'aquest estiu. Quim, lector diari del blog des del teu laboratori barceloní, benvingut el club! Moltes felicitats!!

Comentaris

Joan ha dit…
ho sento però, s'han dopat aquest parell?
perdó però, això de les festes majors se'm posa bééééééééeé´´eéé´´´´eéé´´e´´e´´ Mare de Deu quina garsa!!!!!!!


suposo que demà quan m'adoni de la realitat tal com és, esborraré el comentari... o no....
Iron ha dit…
Jajajaj camaleó! Doncs no m'hi havia fixat però tens raó! Segurament deu ser una sobredosi d'oxitocina. Ara bé, el que m'interessa saber és amb el que et dopes tu! Com t'ho fas per tenir aquesta visió del les coses tant xula? Alguna bruixa del bosc et fa una pòcima? Jo també en vull!!
Frank Bayer ha dit…
Joan, estic amb l'Iron... això de fer el pregó s'ha allargat...

Entrades populars