Ñapa Es

La defineix el seu posat de puta vinguda a menys i la veu de travesti mal operada a la consulta clandestinada d'un metge filipí. Belén Esteban és l'opi del poble, la personificació d'un país necessitat de saber l'afer de braguetes d'uns austrolopitecus sense capacitat de fer pintures rupestres, per poder oblidar un present mediocre i un futur totalment depriment causat per l'abussiu ús d'expressions com "amb la teva vida fes el que vulguis" o "a tu ningú t'ha de dir el que has de fer". Doncs, segurament, la que va somiar durant molts anys ocupar el primer pla d'una actualitat totalment deformada, no va fer cas a ningú que li pogués dir: mira maca, no veus que ets una mandrila amb el cul a la cara i la cara fosforito, que no tens la capacitat d'utilitzar en una mateixa oració dos complements seguits i que estaries millor a casa teva fumant un Ducados i llegint alguna revista amb molts dibuixos i poca lletra?.
Peró aquesta dona amb braços d'octopus segurament és una sociòloga brillant, que conscient del que busca la societat espanyola, ha entrat a dins el circ realitzant exercicis trapezistes amb la seva intimitat i explotant tota la seva horteria per poder entrar a dins les ments arrítmiques del habitants d'aquest estat, engrandint la seva butxaca i ajudant-nos a tots plegats a entendre que som el que som, una banda necessitada de saber la vida de Belén Esteban per no haver de pensar qui dels dos ens enganya, el de la barba o el de la cella, o tots dos. En fi, rememorant Ska-p: Ñapa Es.

Comentaris

Toni Cassany ha dit…
Em sembla una errada parlar d'aquesta persona, de veritat. Obviem-la, no? T'imagines, Frank, poder contestar-li a algú que te'n parlés una cosa com "Belén què? No em sona, perdona". A mi em sap greu saber qui és. Només em consola que no sé què diu. Vaig llegir al diari que la volien denunciar per airejar intimitats del seu fill... No voldria saber ni això. Si tothom fes això, no existiria.
Dit això, no vull que sembli que et dic el que has o no has de fer, eh? Només faltaria!!!! Per cert a la comprovació de paraules em demana "pingu". Té alguna relació?
Xavi de la Fuente ha dit…
molt encertat el post, però encara més encertat el teu apunt, Toni. Una abraçada!!
Frank Bayer ha dit…
Toni, et reconec que tens molta raó, però després de dos dies tancat a casa per culpa de la febre, vaig tenir la temptació d'obrir la tele i vaig estar mitja hora mirant el programa que surt aquesta i... no em vaig poder estar de dir el que sentia!!! Ara miro lo de los Novísimos!!!

Xavi, quina il.lusió el teu comentari!! I quina sorpresa trobar-te l'altra dia!!!
Kasal ha dit…
Belen Esteban, Pantoja, Karina, Massiel, Jesulín, la Campanario, Norma Duval, Tita Cervera, etc., etc., etc.
Quan un país dedica el 80 percent de la seva programació televisiva a parlar de la estùpida vida de gent estúpida, quan és més conegut un gilipolles d'aquests que un artista, un escriptor o un músic, quan les revistes més venudes parlen només d'aquesta patoleia de gandulassos, alguna cosa no funciona.
Hi ha gent que riu quan diuen que a les televisions catalanes fem programes "xorres" com ara gent que busca bolets o avis que fan rock. Prefereixo això que el que fan al país veí.
Cada vegada tenim més arguments per fotre el camp....
(Sabeu el més curiós, la majoria dels programes aquests del cor es fan des de Barcelona, és a dir, des d'aquí contribuím a fer cada cop més pla l'encefalograma del teleespectador español. No serà un intel·ligent pla tramat per un sector independentista per aplanar el camí cap a un futur més lliure?)
txeiks ha dit…
JO aquesta pava no sé qui és, però veig que és una font d'inspiració brutal: es nota que aquest post t'ha sortit de les profunditats del teu subconscient.
Frank Bayer ha dit…
Jo la coneixia però mai l'havia sentit parlar més de dos minuts!!! Aquests dos dies a casa vaig fer l'exercici i necessitava una espècie d'exercici catàrquic...

Entrades populars