Màrtir dels meus propis traumes

Mercadona. 17.40 de la tarda. Ordres clares i concises: tòmaquet per xucar pa, enciam, dues pomes, un fuet, pit de pollastre, paté, un triangle de formatge President, i cerveses, concretament 12 cerveses. Començo a avançar amb el carro de la compra com un desgraciat, sense ritme, amb ganes de despertar compassió a les dones grans que em miren com una víctima del feminisme postmodern. Va sonant música que vaig cantant a desgana, per fer alguna cosa, perquè vegint que encara que estigui sol sóc sociable i enrollat. Sense adonar-me'n, com si un Ser diví estigues movent al món practicant l'art de donar vida a les titelles, sona la Oreja de Van Gogh, La Playa, i em trobo cantant la cançó sense voler-la cantar, sentint certa emoció sense voler-la sentir. No ho puc evitar, m'he conmogut, aquella capseta xina que guardem dintre la capsa japonesa de marca toràcica, ha començat a fer pampallugues, mostrant que estava un xic tocat per la veu extranya de l'Amaia. Vergonya de mi mateix. He pensat, no ho expliquis a ningú, mantindràs el secret fins la mort, abans renegaràs de la teva família que escampar els quatre vents la teva part femenina de caire adolescent, seré un màrtir dels meus propis traumes, prefereixo la lapidació pública abans de reconèixer que sóc un renegat. Per això ho he escrit al blog, perquè necessitava treure-ho i sé que aquí, enmig de l'espessor de les plantes, no ho llegirà ningú.

Comentaris

aniol ha dit…
Jo tampoc acostumo a confessar els meus coneixements de certa música i "cultura", però a vegades se m'escapen quan estic en algun bar d'aquells que tanquen tard i estem allí escoltant aquesta música mentre esperem que ens baixi prou el nivell etílic per no acabar arribant a casa i avocant l'excés d'alcohol en qualsevol vàter.
Frank Bayer ha dit…
Estic d'acord, quan s'està eufòric surt el vertader jo de nosaltres mateixos, aquell pavo que una vegada es va sentir identificat amb una cançó de merda!!
Jordi Tomàs ha dit…
Estic d'acord amb tots 2, ja ser que no sóc l'indicat per comentar aquest escrit, perquè nomès sóc un bailet de 12 anys sense coneixement de la vida, però a la pre-adolesència tambè ja altres maneres de treure el jo vertader de nosaltres.
Salutss a tots!
Xavi de la Fuente ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Xavi de la Fuente ha dit…
tots hem tingut un passat de l'Oreja, Frank... Últimament ho he estat pensant, i la veritat, tampoc té tant de dolent... no? Vull dir, sí, són cançons de quan tens 10 o 12 anys, però en ténen de bones... I si ara tornés a tenir 12 anys, dubto que trobés algun grup com ells... ara els de 12 anys no tenen música, tenen reggetón i llums que fan pampallugues..
Frank Bayer ha dit…
Jordi, enlloc de parlar com un pre-adolescent, parles com un vell, deu ser l'esperit Mourinho que et fa madurar de cop...

Xavi, vist així tens tota la raó, si més no disfrutes d'una certa innocència que els altres ja fa temps que l'han perduda.

Entrades populars