Un home modern

Sóc escèptic. Així de clar. Sóc escèptic perquè intento ser modern. Treballo en una assessoria laboral on aplico una part mínima dels meus coneixements adquirits durant tres anys fotocopiant apunts de relacions laborals. El meu cap és un semi jubilat d’aquells que varen viure la transició a primer línia de front i ha deixat de banda la seva ambició política per dedicar totes les seves energies en l’empresa muntada amb un soci que ara mateix busca feina. Per res del món m’identifico amb la generació dels meus pares, gent emprenedora defensora de la brillantor de la individualitat com a via per millorar la col.lectivitat, ni amb la dels meus avis, partidaris que val la pena sacrificar una vida per canviar el rumb de la història. Ells són idealistes, jo pragmàtic. La feina és una via per poder sobreviure mentre la història va fent salts mortals esperant que jo pugi a la seva esquena sense intenció de domar-la. Ja us ho he dit, sóc modern, i com a conseqüència, escèptic.

Comentaris

Entrades populars