Els jugadors que han fet gran el Barça

Fa temps que tinc ganes de fer un exercici desagradable de memòria ahistòrica: recuperar tots aquells jugadors del Barça que ens han ajudat a disfrutar situacions d’èxit com la que tenim ara. Gràcies a ells sabem què és la travessia del desert, sabem què és veure un partit del Barça sense il.lusió, sabem el que és donar el partit per perdut quan et fan un gol, sabem el que és lluitar per entrar a la Champions. Per això crec que hem de donar les gràcies a aquesta gent que ha fet gran el Barça, que ha ajudat a tornar-nos una afició ambiciosa amb ganes d’aconseguir èxits. Per tots ells, un homenatge amb forma l’alineació amb suplents inclosos entre parèntesis. 1.Dutruel (Enke) 2.Okunowo 3.Dehu (Pellegrino) 4.Christanval (Bogarde) 5.Mario (Coco) 6.Rochemback 7.Ciric 8.Amunike (Geovanni) 9.Dugarry (Maxi) 10.Korneyev (Litmanen) 11.Ezquerro

Comentaris

Anònim ha dit…
Quantes vegades l'hem fet, aquesta alineació??
jajajaja!!

ps: gràcies per seguir-me boicotejant les classes, m'encanta veure't allà a la porta!!
Frank Bayer ha dit…
Degraciat!! Havia de preceptuar tantes vegades com fos possible... em sap greu perquè quan tu tens classe jo tinc lliure... no pateixis que si Déu vol podràs boicotejar-me moltíssimes classes en el futur...
Rafel Fàbrega ha dit…
On és en Quaresma en aquesta alineació?!

Entrades populars