El Chelsea eliminarà el Barça: Guanyarem Lliga i Copa

Així de clar i així de concís. El Chelsea guanyarà la Champions perquè el fils invisibles de la justícia que mou el destí atzarós dels equips de futbol, deu una Copa d'Europa a una generació brillant de jugadors que s'han quedat a les portes durant dues vegades: la primera quan varen quedar apartats de la final per un gol fantasma del Liverpool, i la segona, després de la relliscada de Terry l'any passat. Crec en la justícia en el mòn del futbol, de la mateixa manera que tenia molt clar que el Barça guanyaria la final de París perquè el déu amagat de l'esport rei així ho havia decidit: Al grupet, victòries contra Steaua de Bucarest (venjança de la final del 1986), als vuitens contra el Chelsea (venjança de l'eliminació injusta de l'any anterior), quarts contra el Benfica (venjança de la final de Berna del 1961), semifinals Milan (venjança de la final d'Atenes del 1994). La final no es podia escapar. M'agradaria que el Barça passes aquest any i guanyessim la final de Roma, però quin regal diví pot ser millor pel Chelsea que guanyar la Copa d'Europa vencent el millor equip de l'any i el seu botxí l'any passat, el Manchester United. Es farà justícia.
De la mateixa manera que dic aixó, no tinc cap dubte que el Barça no perdrà al Bernàbeu, per justícia, pel mateix sentit de justícia que va portar al Madrid de Capello a guanyar la Lliga fa dos anys per esperit de lluita, per fe, contra un Barça apàtic i amb el nas nafrat de les sessions cocainomenes. Potser m'equivoco, però la sensació que tinc és aquesta, perquè crec en Déu, i el Senyor és infinitament just, fins i tot amb el futbol. A veure què tal, si m'equivoco (vaig al camp), accepto tots els insults...
PD: Per cert, la justíca del Chelsea va començar a quarts, eliminant aquell equip que el va apartar de la final fa quatre anys per una deicisió injusta: Liverpool.

Comentaris

Joan ha dit…
frank, t'estimo molt, per això et dic que has de deixar el patxaran d'una vegada...
fins i tot t'has vegut l'entenimet.
Toni Cassany ha dit…
Doncs jo sóc un descregut total. No existeix la justícia en el futbol, és un joc completament idiota i si tu hi poses uns quants exemples en un sentit, jo o qualsevol hi podria posar exemples en sentit contrari. De fet, tot es pot demostrar estadísticament, si es recullen prous dades... (és una dita de la llei de Murphy).
Déu, gràcies a Déu, valguin tants de Déus, està per altres coses.
Anònim ha dit…
Estàs d'un "pitonisso" que espanta...
Frank Bayer ha dit…
Joan, el patxaran ajuda a clarificar les idees...jeje..
Toni, jo també sóc descregut, però si penso que ho tenim difícil, i guanyem 4 a 0, surto plorant del camp...
Ramon, necessito un sobresou...

No sé perquè l'article m'ha sortit avui, he tocat alguna cosa estranya...
Marc Cassany ha dit…
Déu no t'escolti.
Si Déu nostre senyor és just farà que l'espanyol recuperi el mal joc i baixi a segona.

Jugueu aquest cap de setmana? Tinc cotxe. No descartis desplaçament si fa falta.
Frank Bayer ha dit…
Amb el tema de l'Espanyol, perdó, espanyol, esperem que Déu sigui sensat... El cap de setmana juguem a casa a les 10.30 contra el tercer, el Begur, anem quarts... en fi... allà vàrem empatar a 2, però serà molt difícil, si vens, t'ho passaràs bé perquè serà emocionant...
MaNeL ha dit…
Per el mateix motiu crec que el Valencia es mereixia la segona copa d'europa que va disputar al 2001 contra el Bayer, encara que en aquella epoca en Cañizares feia molta ràbia!
Iron ha dit…
Frank, flipo amb els teus coneixements de l'esport rei. Haig de reconèixer que, encara que m'agrada el futbol, sóc d'aquests que posa cara de circumpstància quan a la colla es comença a parlar de fitxatges, que si no se qui de l'inter es bonissim etc... em perdo. Ets com un home del renaixement, tant parles de futbol com de filosofia o de política. Espero que, malgrat la teva erudició futbolistica, aquest cop t'equivoquis jeje
Anònim ha dit…
ai, frank si que estàs fotut, enserio creus que el Chelsea ens eliminará?
Marc: si vens com a mínim porta pancartes tipu: me cambias tu camiseta por mi mujer? (jejeje)
Anònim ha dit…
Aixo no hauria de ser així?:
Així de clar i així de concís. El Barça guanyarà la Champions perquè el fils invisibles de la justícia que mou el destí atzarós dels equips de futbol, deu una Copa d'Europa a una generació brillant de jugadors que s'han quedat a les portes durant unes quantes vegades. Crec en la justícia en el mòn del futbol, de la mateixa manera que tenia molt clar que el Barça guanyaria la final de París perquè el déu amagat de l'esport rei així ho havia decidit: Al grupet, victòries contra Steaua de Bucarest (venjança de la final del 1986), als vuitens contra el Chelsea (venjança de l'eliminació injusta de l'any anterior), quarts contra el Benfica (venjança de la final de Berna del 1961), semifinals Milan (venjança de la final d'Atenes del 1994). La final no es podia escapar. M'agradaria que el Barça passes aquest any i guanyessim la final de Roma, però quin regal diví pot ser millor pel Barça que guanyar la Copa d'Europa vencent el segon millor equip de l'any i el seu botxí fa quatre anys, el Chelsea, ja que en ls últims minuts van fer falta al portes cosa que va provocar el 4t gol d'ells i caure eliminats de manera injusta. Es farà justícia.


PD:De la mateixa manera que dic aixó, no tinc cap dubte que el Barça no perdrà al Bernàbeu, per justícia, pel mateix sentit de justícia que va portar al Madrid de Capello a guanyar la Lliga fa dos anys per esperit de lluita, per fe, contra un Barça apàtic i amb el nas nafrat de les sessions cocainomenes. Potser m'equivoco, però la sensació que tinc és aquesta, perquè crec en Déu, i el Senyor és infinitament just, fins i tot amb el futbol.(totalment d'acord)


PD: Per cert, la justíca del Barça va començar a quarts, eliminant aquell equip que el va apartar de la final fa quatre anys per una deicisió injusta: Chelsea.


Ara està molt millor (però ho dic amb respecte, ehhh?
Rafel Fàbrega ha dit…
m'encantaria ser defensor de la justícia, però aquesta nit me n'oblidaré durant noranta minuts.
Frank Bayer ha dit…
Primer de tot, dir-vos que estic que m'enfilo am el partit que ha fet el Chelsea, quina pandilla de gossos!!! Dit això, aniré contestant.
Manel, el València perd la final del 2001 jugant amb un estil molt similar al del Chelsea al Camp Nou, no ho sé, ho dic perquè futbolísticament no es varen merèixer guanyar, només recordar que l'entrenador era Hèctor Cúper.
Iron, malauradament, sóc molt més erudit en el món del futbol que en l'àmbit de la filosofia...
Quim, a mi m'encantaria que passes el Barça, però després del partit d'avui, segueixo pensant que passarà el Chelsea, i quan parlava de "justícia" em referia que hem vist al llarg d'aquests anys, un Chelsea molt diferent al d'avui al Camp Nou, si sempre haguessin jugat com avui, els hi desitjo una prompte desaparició!!!
Rafel, ens estimem al final?
Iron ha dit…
jajaja justicia divina! ara si q podem afirmar que Déu és del Barça, ho dic perquè Déu sempre escull els més humils per als miracles. I qui hi ha al Barça més humil i més bon tio que l'Iniesta? Cap a RomaaaAAA!!!

Entrades populars