Ens han robat Catalunya!

La ferma convicció que foren creats per governar a Catalunya i que el govern tripartit, mal portat per espanyolistes, els hi havia expoliat el seu dret a dirigir un país de catalans i immigrants, va provocar que es quedessin sols a les últimes eleccions, dominades per una soberbia vomitiva del que es creu guanyador perquè s'enfronta a un xarnego de Cornellà. La vanitat dels nens de papà acostumats a conduïr cotxes de gamma alta els va pesar molt, sobretot perquè cap d'ells tenia la categoria política del President Pujol. Per això, per aquesta falta d'humilitat, suposo que alguns sectors lligaren el futur de Joan Laporta amb el de CDC, Dios los hace y ellos se juntan.
Ara mateix, després d'haver meditat els errors del passat, tal com es pot veure en algunes declaracions presents de dirigents de Convergència, sembla que encararan el futur amb humilitat, defensant els seus projectes i deixant-se de sectarismes propis de l'esquerra. És cert que el tripartit no rutlla i la sensació del govern és d'una olla de grills on només hi queden els ratpenats que s'han fotut els grills, però la gent no és idiota i si CDC segueix amb la mateixa actitud sobrada dels últims anys, mai tindrà la oportunitat de tornar el govern, perquè molts dels seus vots caure amb l'absentisme i no hi haurà cap dels partits que vulgui fer aliances amb ells.
PD: Perteu-me que parli de CDC enlloc de CIU, em nego a pensar, per la meva salut mental, que en Duran té alguna cosa a dir dintre la federació.

Comentaris

Joan ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joan ha dit…
La foto, em fa l'efecte d'un Toni Manero vingut a menys, en un "fiebre del sabado notxe" creixent! El que no tinc clar és qui coi és l'altre.

Que treballin 8 hores i després, el temps que els quedi el dediquin a la política...
Marc Cassany ha dit…
Discrepo, la gent és idiota.

Quan ens veiem per conspirar recorda'm el tema aquest i ho comentem un moment!
Frank Bayer ha dit…
Perfecte Marc, de fet, tinc ganes de parlar de tu sobre aquest tema, perquè sé que la discrepància va molt més enllà de la del comentari, que per cert, tens raó, la gent és idiota, no sé perquè he escrit el contrari, m'he equivocat!!! A part de discutir sobre això hem de conspirar sobre moltes altres coses!!
Johnny, ara em paso pel blog!!!

Entrades populars