La Girona radioactiva

Des del 1974 fins el 1979, un tren amb diverses tonalades de material radioactiu va travessar en secret un cop el trimestre la ciutat de Girona camí de Vendallós. El 1979 va saltar la polèmica i a pesar dels diferents moviments polítics i socials perquè el conegut com tren de la mort, cambiés de direcció i abandonés el seu pas per dintre la ciutat, va continuar circulant trimestralment fins el 1994, deixant la ciutat a mercé de les conseqüències d'una fuita nuclear.
Segons els estudis de diferentes entitats és improbable que el tren, custodiat per cinc guàrdia civils, un revisor de la Renfe, i un treballador de la central nuclear amb el rostre de Homer Simpson, patís alguna fuita durant aquesta època que tingués conseqüències físiques en alguns membres de la ciutat. He estat fent un estudi dels diferents personatges susceptibles d'haver patit les conseqüències pel pas del tren, i d'acord, ens creiem que ningú de la ciutat ha patit una indigestió de material radioactiu. Ens ho creiem... si, si... ens ho creiem.... però si fos veritat, seria superfort...

Comentaris

Iron ha dit…
Els símptomes dels gironins afectats per la radioctivitat són una sobtada força i empenta que ràpidament s'esvaeixen. Un exemple el tenim en el Girona FC que va ascendir i començar molt bé la temporada i ara amb prou feines l'acabaran després de tanta derrota seguida. També fa quatre anys quan l'Akasvayu va apostar per patrocinar el club de bàsket semblava que amb els nous fitxatges us havieu de menjar el món i res de res...
M'agradaria preguntar a les gironines si aquesta rapidesa i precocitat també afecta els mascles gironins en altres àmbits més íntims jejeje
Frank Bayer ha dit…
Iron, primer de tot dir que jo sóc de Girona però els meus pares no, per tant, aquest últim aspecte del que parles no t'el puc contestar...jeje... Jo tinc sang empordanesa i ja saps que es diu dels empordanesos...no sé els que són de Girona 100x100 i corren per aquí...
Sobre el tema de l'esport a Girona és quelcom prou interessant per tractar-lo abastament, no hi ha trempera, relacionat amb el primer paràgraf, la gent viu ensimismada pel Barça i exigeix als equips gironins guanyar fent espectacle perquè estan educats amb mentalitat culés, què passa? Girona no té pressupost suficient per abarcar-ho tot, si no opta a guanyar la gent es desencanta i tot s'en va a norris, i després diuen: és que amb aquest equip no anem enlloc, i collons estem a segona A!!! En fi, sempre vols el que no tens, ja ho diu en Sabina "solo calan los besos que no has dado, los labios del pecado". Vindria a ser això...
Joan ha dit…
Us convido a tots dos a veure un partit d'handbol a Sarrià de Ter...

Frank, ets el meu heroi, has aconsguit que l'Iron parlés d'esport i sexe en el mateix comentari.
Frank Bayer ha dit…
Joan, ets molt gran!! Un partit del Sarrià!! Què vols dir? Quedaria solucionat el dilema de l'Iron??
Joan ha dit…
Company, des que jo tinc us de raó (ja sé que no fa gaire temps, però és prou significatiu)que la pista de la ue sarrià s'omple per veure jugar el millor equip d'handbol de la provincia. A més a més que jo sapiga la taxa de natalitat no para de creixer.
Iron ha dit…
Girona city és una cosa i Sarrià un altra. Uns tenen els trens radioactius i en canvi els Sarrianencs s'han passat dècades ensumant el tufillo de la pasta de paper que ves a saber potser produeix l'efecte contrari jejeje.
Joan ha dit…
Corro a formar un grup al facebook d'admiradors de l'Iron
Estic embadalit, esmaperdut i garrativat.
Decididament, un dia hem d'anar tots plegats a fer una cervesa...
Frank Bayer ha dit…
Doncs no sé d'on collons devia esnifar el paper jo... en fi... deixem de crear llegendes!!! Escolta, lo de grup d'admiradors de l'Iron és una idea fantàstica!!! Mireu, jo poso el pis per anar a sopar, Joan, tu poses el bar, Iron, tu amb que vinguis ja n'hi ha prou!!
Iron ha dit…
merci, és just el que necessitava. Tinc 3 dels meus germans a Roma i no han parat en tot el sant dia d'enviar-me sms del tipus: "ei David, això és una festa!! stem a piazza Navona armant-la, quina peeeena que no hagis pogut venir quina peeeeeeeena!" Són uns malparits. En fi, que les vostres paraules fan que me'n vagi a dormir més content jeje Gràcies!!
Frank Bayer ha dit…
Mira Iron (em costa dir-te David), ara que t'havia agafat apreci... estic agafant mania els teus germans!!! Collons quina sort, i nosaltres aquí, amb dos pedres i esperant i el partit...

La paraula de comprovació es Karma, increible...

Entrades populars