Tremosa i Junqueras aquí!

M 'agraden molt perquè no són els paradigmes de polítics amb la mirada tèrbula i la paraula comprada. M'agraden molt perquè no estan acostumats a l'aclamació popular i quan estan en un miting són presos per la vergonya, per la incomoditat del gest, per la mirada tremolosa. M'agraden molt perquè són personatges extremadament vàlids en els seus camps que s'han guanyat un prestigi fora del món de la política i han entrat aquest amb una clar esperit de servei que es plasma en cadascun dels seus gestos. M'agraden molt perquè estan dintre els dos partits que sobre el paper haurien de defensar a capa i espasa els interesos de Catalunya. M'agraden perquè són cares noves que tenen molta autencitat.
Ara, hi ha un fet que detesto, que m'apena, em deprimeix, em destrempa, i és que vagin els comicis de les eleccions europees. El poder d'influència i l'excel.lència en la gestió que poden tenir Tremosa i Junqueras a Europa serà com tirar caviar els porcs, i és que una vegada més ERC i CIU s'han sortit amb la seva, donen la imatge que volen ser competitius i reivindicatius a Europa enviant-hi candidats provinents de la societat catalana clarament sobiranistes, mentre els fòssils, les falques de l'autodeterminació, els venuts a Espanya, continuen assentats a les seves cadires de la Generalitat i de Madrid esperant la festivitat de la pròxima diada per fotre's un bon tiberi en nom del país. Tremosa i Junqueras sí, però aquí, no han d'anar a fer res a Europa. Per això no els votaré, perquè els dos partits tinc la sensació que juguen amb una arma de doble fil que no em convenç.

Comentaris

Mons ha dit…
no hi estic d'acord, però tampoc es plan d'exposar-ho aqui ja que podria ser un "topic" de 10 pagines amb arguments en contra i a favor. simplement et diré una cosa, crec que has d'anar un xic més enllà en fer la reflexió i potser ho entendra un xic.
´bé no sé.... feia molt que no entrava al teu blog! tot be?
Frank Bayer ha dit…
Montse!!! Quina alegria!!! Tot ben estressat, final de curs, treballs de la uni, preparatius, poesies per composar...jeje... com diria el teu fantàstic marit, vull dir xicot... en fi... Com va anar el casament?? En fi, temes per un correu privat. Anem a la discussió pública!! Primer de tot, dir que ara sembla que alguns partits s'han decidit a anar a buscar gent amb prestigi de la societat per reforçar càrrecs públics, ho acabad de fer en Zapatero amb les carteres d'educació i cultura. Aquesta tendència considero que és molt positiva perquè posa dins la política els "millors" i no els Puigcercós de la vida que són homes de partit que estan on estan perquè tenen els colzes amples. Dit axò, tan ERC com CIU han apostat per les europees per dos personatges professionalment molt preparats pel que van a fer a Europa, i em molesta que aquesta gent no les fem servir aquí i els haguem d'enviar a Europa (per molt que en Junqueras fos regidor a Sant Vicens dels Horts). Mentrestant a Catalunya i Espanya ens hem d'empassar molts personatges de partit que busquen un càrrec i xupar del bote!!! Aquesta seria la idea!!! Gràcies per portar la contrària!!! M'ha encantat!!
Mons ha dit…
l'important és anar a votar! un dret i un deure i ... una obligació! encara que sigui amb un vot en blanc!

Entrades populars