Sis motius

M'han robat la cartera on tenia cinquanta euros i el telèfon d'aquella noia que el divendres a la nit vaig conèixer a l'irlandés, la grip aviar ha entrat a casa meva i tinc el gos dealumabant d'un costat a l'altre i menjant del nostre plat per poder-nos intoxicar i venjar-se de les nits sorolloses de Sant Joan, m'ha arribat la declaració de la renta i haig de tornar una quantitat de diners que ahir em vaig petajar per la nit bohèmia de Barcelona, divendres em vaig quedar sense feina i vaig cremar tots els llibres de l'obra de completa de Pla per desfogar-me, estic marginat a la meva familia perquè no entenen la meva obsessió de sortir de casa amb pedretes que vaig tirant pel camí per si no recordo tornar, tinc el queixal del seny que m'està donant pel sac i haig de prendre antibiòtics per poder paliar el dolor, els meus amics no em parlen perquè estic enganxat al disc El gusto es nuestro, i què?? i què?? M'és igual!! Robeu-me la cartera, encomeneu-me la grip, arruineu-me, deixeu-me sense feina, robeu-me la cultura, abandoneu-me, tormenteu-me, margineu-me... que a partir d'ahir a la nit tinc sis motius, sis virtuts, sis pecats capitals, sis llances, sis esperances, sis camins, sis cançons, sis obres d'art, i sobretot, sis motius per ser l'home que volia ser quan el Milán em va truncar el camí una nit calorosa de maig de 1994.

Comentaris

Iron ha dit…
jeje sis motius per viure sis, el nombre del diable...
A molts els omplirà durant temps la gesta d'aquest cap de setmana i els servirà per evadir-se de les seves penes durant força temps. Ja tant li fa la crisi, l'atur, que cada cop hi hagi més gent que remeni les escombraries... o a nivell nacional l'estatut o el finançament. Si els magistrats del constitucional fossin espavilats aprofitarien de dictar la sentència desfavorable contra l'estatut demà mateix. Segur que bona part dels meus compatriotes encara els hi riurien la gràcia estirats als divans d'un fumador d'opi xinès blaugrana. I és que lo del dissabte ha agermanat a tothom, els antibolonia amb els mossos, els sociates demagogs amb els convergents superbs, la família en la que tots els seus membres han patit un expedient de regulació d'ocupació amb els executius responsables d'aquesta ERO. Tots ells estan sota els efectes d'aquest prozac culé i ara ho veuen tot de color de rosa, perdó blaugrana...
Jo acabo de passar el pont a Copenhagen. No vaig veure el partit i per tant no vaig combregar dissabte amb prozac. Serà divertit veure demà els companys de feina babejant i amb una erecció sota els pantalons que dura des de dissabte. Gaudiré projectant-me i extralocant-me, veient la situació des de fora, sortint de la caverna per a veure els objectes i no pas les seves ombres...
Frank Bayer ha dit…
M'ha agradat la idea que dónes els polítics, hagués estat molt hàbil, com legalitzar el PCE un dissabte sant per exemple... no ho sé... qüestió d'habilitats!!! Per cert, queda ben clar l'origen de la trempera futbolística que provoca el Barça...

Entrades populars