Jo de gran vull ser com tu

La imatge utòpica d'un boig anant a contracorrent i desafiant una institució podrida pels homes, l'espectre d'un idealista que va aconseguir remoure les consciències sedentàries d'unes persones venudes al diable, el color marronós del que es fusiona amb la naturelsa per poder entendre-la i tornar a ser part d'ella, el renegat dels plaer mundans que cerca en el viatge la brisa divina que l'empeny cap a l'eternitat, un enamorat de Déu que busca en les seves petjades la paraula adient per seduïr el cor de les persones, un model d'humilitat que ha perviscut els segles i ha aconseguit agafar la transversalitat religiosa i ideològica... En fi, podria anar definit Sant Francesc d'Assís durant tot el dia i segurament no trobaria el mot adient per portar-lo amb prou dignitat per la vida. Avui és el seu sant, el meu patró, i només se m'acut, mentre em poso una vegada més a les teves mans perquè em guiis per aquests móns de persones, que de gran, quan ja tingui barba blanca i sigui incapaç d'odiar, m'agradaria ser com tu. Moltes felicitats!!

Comentaris

Kasal ha dit…
Primer de tot, felicitats.
En segon lloc, dir-te que cada dia t'assembles més al teu patró, no per la barba que portes, sino per les teves accions.
Pensa que cada dia prediques entre enzes, poses pau entre germans que es barallen, eduques els ignorants i dones alegria als qui t'envolten. Potser és una manera més discreta de fer el bé i guanyar-te el cel, però és una manera.
Jo, quan sigui una miqueta més gran, intentaré ser una mica com tu.
Salut i una abraçada (per la Maite, un petonet cast i recatat a la galta).
Anònim ha dit…
L'amor per Sant Francesc me'l van ensenyar uns argentins. Vaig anar a Roma amb ells una setmana Santa i un dia es van llevar a les tres del matí per anar a Asís a vistar l'Església encomanada a aquests patró, en agraiment pel que havien fet els seus seguidos per ells a Argentina. (qui sap si els hem d'agrair a ells en Messi, entre d'altres coses?). Efectivament, com diu en Kasal's, em de trobar a Déu enmig del contacte amb els nostres nanos, que Qui sap, seran els futurs francescos del segle XXI. Una abraçada i que passis un dia molt feliç!!! Gerard S.
Xavi de la Fuente ha dit…
Felicitats Frank!!
Per què no et presentes un dia a classe vestit com sant Francesc?? segur que causaries furor..
una abraçada!
aniol ha dit…
A mi sempre m'han cridat més l'atenció els càtars o també els hugonots.
Això de fer un cristianisme més proper al poble i no tant a l'"Altíssim" és molt lloable i sempre ha estat necessari al llarg de la història.
Joan ha dit…
felicitats i que passis un bon dia fes una ratafia a la meva salut.
Anònim ha dit…
MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!! Ja m'ho podries haver dit el dissabte que aixís et felicitava jo en persona, tot i així ja et felicitaré el dilluns!!!

Quim
Frank Bayer ha dit…
Moltes a gràcies a tots!!!! M'heu fet posar una mica vermell encara que sé que tot el que dieu, no ho dieu de veritat...jeje!!!

Quim, merci per la llista de toies, encara que discutirem perquè per allà s'ha colat algun jugador bastant respectable!!!
Marta Vilà ha dit…
Moltes felicitats, Francesc!!! Cada cop que et llegeixo, em deixes parada. Ets un crack
Anònim ha dit…
Felicitats pel sant! Tot amb tot... entenc que esperis a l'edat venerable per assolir la barba dels teus somnis, però... amb la resta de coses ja t'hi pots anar posant (vull dir en l'amor als llops i tal, no malpensis. O als ocells...).

Entrades populars