Malalt per esgotament progre

La malaltia em regala hores de debats televisius, entrevistes recuperades al youtube, revisions de pel.lícules d'en Clint Eastwood, trobades amb velles cançons del Bruce, una novel.la escrita amb un mes per matar els matins a l'hospital, mirar el futur amb prespetiva sabent que ja només em queden quatre vides, apreciar el paisatge bucòlic esportiu des de la finestra del despatx, tornar a caure a un llibre necessari de Carlo Maria Martini, cites de l'Evangeli que ignorava, i així podria anar seguint fins allargar el post perquè et pensis que està malalt és collonut i que el sol de febrer, quan escalfa les cames, és la millor estufa que hi ha, però no, pararé aquí i tornaré als debats televisius matinals de temàtica política i social. Ara mana la dreta, aquí i allà. Fins aquí la observació objectiva de la realitat i anem al que m'interessa, l'actitut pedant, supèrbia, i de suficiència moral que tenen els progres de manual. És necessari tenir-los als platons de televisió si ja saps el que diran abans de començar? Buf, m'esgota, i no m'esgota pel pensament d'esquerres que volen personalitzar, perquè ells mateixos moltes vegades defensen idees dretanes sense saber-ho, si no perquè són previsibles, perquè tots, i quan dic tots vull dir tots, tenen la mateix oratòria demagògica, buida, on no parlen de res concret i generalitzen en nom de la igualtat, bla, bla, solidaritat, bla, bla, i justícia que tant repeteixen ara que no manen.
No m'agrada el PP i em cansen certes actituds posessives de CIU respecte el sentiment català. Veig el congrès popular a Sevilla, amb apologies falses a Andalusia, tots allà posats, i em venen vòmits, ara, quan sento el progre de manual criticant tot el que fa el PP, perquè ho fa el PP, llavors el vòmit és doble, però bueno, deixe-m'ho estar perquè si veuen que estan acorralats podran dir que hi ha capellans que han violat a nens i que en Ratzinger era nazi, i aquí es queda el vell comunista transformat amb ajusticier social per poder menjar a final de mes.

Comentaris

Entrades populars