La multa de Chillida

La visita de fa un any al Chillida Leku va resultar fantàstica, el dia va acompanyar i vàrem poder disfrutar durant un matí de les diferents escultures escampades en un entorn natural perfecte. El problema va arribar un mes després, quan em va arribar una multa de 450 euros i 6 punts per haver conduït amb excés de velocitat quan anàvem camí del Chillida. En aquest moment, pres totalment per la ira vaig comenaçar a planejar la venjança contra l'escultor per haver-me incitat a la multa a través dels meus anhels a flor de pell (vinga Gerard!) d'arribar com més aviat possible al museu.
Al cap d'un mes havia d'anar a Toledo perquè tenia la intenció d'ingressar el seminari i seguir les passes glorioses d'un dels fills de Jaume I, i durant la meva visita a la ciutat del Seat vaig aprofitar per anar a una plaça perduda on hi havia una escultura mal cuidada de Chillida per fer una pintada de desgreuge pels meus 450 euros que em va costar l'entrada al museu, i els meus 6 punts en un moment que per més INRI, el Madrid portava sis punts al Barça a la classificació. En fi, que després del meu acte vandàlic amb passamuntanyes on em vaig sentir un malote de collons, vaig pagar amb gust els diners de la multa i vaig circular durant una setmana per sobre les voreres de Girona per veure si m'acabaven de treure els punts restant i de pas, enganxava algun regidor del PSC. Era l'eufòria dels efectes de la meva multa a Chillida.

Comentaris

Anònim ha dit…
mira això. sé que no ve gens a tema però es que és boníssim!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=JO_dsKIsLuI&feature=player_embedded
Frank Bayer ha dit…
Que gran Quim!! Aquests vídeos donen tranquil.litat d'esperit... Merci!!!

Entrades populars