El metrosexual de Vallecas

Un dels projectes del 2010 és fer un blog comunitari amb el nom de diferents jugadors que han passat a la història del fútbol pel seu fracàs, per la seva particularitat, o simplement perquè tenen un lloc important dins el cor de la nostra generació perquè el simple fet de sentir el seu nom, ens transporta a una infància perduda. Aquí us penjo l'escrit que tenia penjat d'Onésimo Sánchez, un dels invents de Cruyff que va acabar deixant petjada al fang de Vallecas:
Con la silueta deformada de un Puskas venido a menos, hizo de la banda de Vallecas su ciénega homicida, donde todos los laterales encontraban la muerte profesional en su cambio de ritmo eléctrico. Onésimo Sánchez, hijo futbolístico de la neurosis cruyfista, encontró en los brazos terratenientes de la familia Rivero y en la hierba pastosa de la cancha del Rayo, el entorno idóneo para revalorizarse a sí mismo y demostrar su valía después de su paso fugaz (como un rayo…) en el Barça. El fútbol del siglo XXI hecha de menos estos futbolistas que escupían en el rostro de la metrosexualidad con su pose ibérica de luchador incansable. Unos guerreros que se iban de las defensas rivales gracias a la voluntad de llegar a la portería contraria y convertirse en el héroe de un barrio de Madrid condenado a realizar la función de equipo ascensor para ayudar a la estabilidad de los grandes. Han pasado años desde que Vallecas gozó de las internadas de su Puskas, pero dicen los mayores, que cuando cae la noche y el barrio goza de la soledad de los extraños, se oye aún a Onésimo pidiendo un pase largo a su cancerbero, Wilfred, para empezar el contraataque definitivo para dejar el Rayo, un año más, en primera.

Comentaris

xavi ha dit…
És un bon projecte...
Et passo una pagina que he trobat que et pot donar alguna pista al respecte, en tot cas anirà bé per fer memòria i ... que les muses comencin a inspirar-te:

http://blogs.20minutos.es/quefuede/post/2009/01/29/quao-fue-de-calderao

o tanmateix:

http://blogs.20minutos.es/quefuede/post/2008/04/28/quao-fue-de-jordi-cruyff


BON ANY 10!!
Ferran Arizcun ha dit…
Comences fort l'any, noi. Bon any nou per a tota la família i que l'acabeu ben farcit de felicitat.

Ferran
Kasal ha dit…
Jo m'apunto com a col·laborador del projecte. Em reservo parlar del famós pack rus de l'espanyol format per Galiamin, Moj, Kurneiev i Kurtnezov. També podriem parlar de Romerito, Escaich, Kodro, Amunike, Prosineki i una menció especial per Aruna Babangida.
En parlem i tirem endavant.
Salut!
Quim ha dit…
Jo ja vaig posar el meu gra en el seu moment...
Frank Bayer ha dit…
Gràcies nois!!! Ho tindrem en compte si trobem una mica de temps perquè la cosa prosperi!!!! Bon any!!!

Entrades populars