Messi està envellint la generació de Guardiola

Entre el ecleticisme literari de Cela i els poemes sobre la falsa inmortalitat de Luis García Montero que ara mateix tinc dispersos sobre la meva taula, hi ha una idea sobre el pas del temps d'un llibre de Trueba que m'ha vingut al cap sense cap mena de permís i que m'ha fet còrrer cap el mirall per veure si les arrugues al front són molt vistoses quan faig cara de sorprés: un sap que es fa gran quan el seu ídol futbolístic és més jove que ell.
Els anys passen sense permís i els jugadors es converteixen en ídols consumistes d'usar i tirar, l'Stoichkov d'ahir és el Dani Alves d'avui, la mà de Zubizarreta ve seguida del cos de Valdés, l'elegància de Guardiola viu a l'ombra de la classe de Xavi, i el record de Ronaldinho ha quedat totalment enterrat pels canvis de ritme de Messi. Davant d'aquesta situació, difuminades les faltes de Koeman, els gols de Van Basten, el talent de Zidane, i la cua budista de Baggio, veig com la generació dels que encara tenim a l'habitació fotos del Guardiola jugador vestint la samarreta Meyba, estem adolant a Messi i no volem acceptar que quan siguem grans ja no podrem jugar el Barça i marcar un gol al Bernábeu que ens permeti guanyar una lliga. Definitivament, Messi està envellint la generació de Guardiola, i això em sembla que ni el mateix Guardiola ho pot arreglar.

Comentaris

Entrades populars