La pastanaga verda nou blog del diari Ara

Després de quatre anys i mig donant voltes per aquest hort de blogspot ens traslladem a les contrades del diari Ara.  Han estat 833 articles, 2.218 comentaris (2.217 meus, el restant va ser de la meva dona), 72 seguidors (ni ha un que no el conec, es deuria pensar que era un blog de contactes) i sobretot, un excel.lent exercici d'escriptura de low-cost que m'ha ajudat a agafar l'hàbit de connectar-me ràpid des d'un punt de vista mental per ser un fast food de la xarxa. Us dono les gràcies a tots els que heu passat cinc minuts donant-hi voltes intentant trobar quelcom interessant que en efecte, no heu acabat de trobar. De totes maneres, si encara teniu esperança que algun dia escrigui alguna idea suggerent, em trobareu en aquesta nova adreça que ja veureu per xarxes socials, cartells al carrer, i a algun anunci nocturn de Televisió de Girona.


De moment, el blog antic de la pastanaga, aquest que teniu entre mans, el deixaré obert. No puc llençar-lo a les primeres de canvi, si més no, servirà perquè quan m'avorreixi, el miri i pensi allò tant comú de: això ho vaig escriure jo? Tela noi, estaves al pou.

Ara seriosament, moltes gràcies per ajudar-me a creure en algun moment, que algú li interessava el que escrivia.

Fins ara!

Pastanaga verda tirant a madura

Comentaris

Anònim ha dit…
A mi també em fa feliç, pell de lluna als blogs ! Abraçadota !

Entrades populars