El dia que vaig trobar dues dones dormint al meu llit

Tornava de la facultat cansat i tant sols volia estirar-me al llit i prendre una lectura per dormir. Vaig entrar al pis i el company sicilià que encara ningú sap com va anar a parar a casa nostra, havia muntat un sopar amb amics seus que feien olor a marihuana i promiscuitat. Segon motiu per anar a dormir. Les sueques estaran molt bones però quan van pujadetes són més pesades que Dulcinea del Toboso garlant sobre el seu nou vestit comprat al Zara. Una salutació de rigor perquè no puguin etiquetar els catalans com a maleducats i cap a l'habitació mentre Vasco Rossi cantava sense parole a una alba chiara.
Entro a l'habitació i veig l'estampa. De dos llits n'havien ocupat un, el meu, i dormien ben apretades per no caure, amb el Bruce divisant l'escena i una imatge de Walter Benjamin dubtant sobre la continuïtat o no de la història. Tanco la porta. La torno a obrir. Cert. Tinc dos dones al meu llit. M'hi acosto amb delicadesa i les desperto. Em miren amb una certa mala llet perquè es veu que els hi estorbava el son. Em ve l'Aute al cap. Una de dos, o me llevo esa mujer o entre los dos nos organizamos, si puede ser. Els hi dic amb el meu castellà macarrònic víctima d'una conspiració totalitària de naturalesa pujoliana si em poden fer lloc, o en el cas que no hi cabem, si poden marxar i deixar-me dormir al meu llit. El to sorneguer, foteta, irònic, que vaig utilitzar, fou ben entés per les dos noies i van marxar, deixant-me el meu llit per mi solet.
Em vaig estirar i sense canviar-me em vaig posar a dormir amb els llençols encara calentets. Aquella nit vaig sommiar que estava a Copenhaguen i caminava per un parc acompanyat de dos daneses que em convidaven a beure un whisky mentre una d'elles llegia Kierkegaard. No vaig ser més feliç però em va semblar un somni interessant sobretot,tenint en compte que a llit hi dormia jo sol.

Comentaris

Entrades populars