La ressurrecció d'El Cul de la Lleona

Ha tornat amb la mateixa força que ho faria Elvis Presley si pogués tornar a fer un últim concert a Las Vegas: vestit de blanc, amb la cara inflada per un excés de pastilles, i cantant Unchained melody amb el cap vinclat cap a l'esquerra per poder vendre als seus encants a una seguidora sotmesa. Vuit mesos de silenci s'han esparrecat els rumors sobre la retirada blogaire d'en Rafel amb un article on es barreja la Renfe amb Ratón, els quilòmetres per hora amb la mentida, l'esperança de seguir veient articles d'El cul de la lleona amb la por que tornem a un silenci profund fins que en Samaranch aconsegueixi posar-se un anell olímpic per on tu i jo sabem mentre aixeca el braç dret per defensar els valors de l'olimpisme.
Des de la pastanaga verda, i per celebrar també l'inici de les vacances nadalenques escolars, animem al nostre amic lleoní, amant del flipit xampú, que segueixi escrivint amb aquella ironia fina i tant pròpia, un cinisme que serveix per tirar punyals torts a aquell sector de la societat que intenta imposar la seva manera de veure la vida perquè al no tenir amics, han de putejar aquells que tenen gent per anar a passejar el diumenge a la tarda per la rambla d'una ciutat qualsevol. En fi, felicitats Rafel per haver tornat, i esperem que no tardis vuit mesos a tornar a escriure un altre article.

Comentaris

Joan ha dit…
Vaig trobar genial el títol del post del filvit xampú. Bon Nadal Frank, vaig a llegir el nou post d'en Rafel.
Per cert, que bo que era l'Elvis.
Kasal ha dit…
Jo, abans que veure el retorn d'Elvis a Las Vegas, preferiria veure el retorn del Fary al Liceu. Ja se que sona estrany, però els meus gustos musicals sempre han estat molt eclèctics, poc rigurosos i altament discordants amb el gust general.
Ara passo per can Rafel a veure que diu el "xaval". Si ha tardat 8 mesos a fer l'entrada podem trobar-nos davant un text prodigiós.
Salut!
Frank Bayer ha dit…
Camaleó, Kasal!!! Passeu un molt Nadal entre l'Elvis i en Fary!!! Una abraçada!!!
Rafel Fàbrega ha dit…
Caram Frank! és tot un honor que dediquis un post sencer a parlar del meu ressorgiment...m'ha fet més il·lusió de la que et penses. I per cert, Kasal, no pensis que per haver estat 9 mesos llegiràs un conte d'en Dickens...molt Bon Nadal a tots!

pd: ara et dec un petit espai al meu blog, Frank! abans de nou mesos te'l dedicaré a tu, un post!
Frank Bayer ha dit…
Rafel, a mi segur que m'ha fet més il.lusió el missatge de Bon Nadal!!! Merci trempat!!!
Anònim ha dit…
S'hi us hi fixeu, 9 mesos són el que tarda una donar en donar un fill, doncs en Rafel ha estat 9 mesos per penjar un post!!!!! jejejjejee!! es broma!!!!!!

Entrades populars