Et caic malament

Et caic malament i no em saludes, però com molt bé saps, els bons mafiosos no barregem l'odi amb la falta d'educació, i veig per com actues, que has caigut als braços de la branca més cañí d'una mafia pagesa i acomplexada. També m'imagino que no t'agraden les meves idees polítiques perquè moltes vegades em pixo assegut al teu país esguerrat que tant dius estimar en nom d'una àguila jeriàtrica incapaç de guanyar una guerra de galls contra un pollastre amputat. D'altra banda, quan ens trobem i et crido amb el braç enlaire tal com a tu t'agrada, em contestes en castellà pensant que aixo em violenta, però com molt bé intuixes, quan un porta sis copes a l'esquena, tant li és amb quin idioma el saludin perquè ha hagut de fer la volta el món per recollir-les.
De totes maneres, a pesar d'haver-te cagat a la taula de casa meva perquè tal com et vaig obrir les portes de casa vas aprofitar per enganxar-me els dits, et diré que no t'odio, t'estimo. Si senyor, t'estimo perquè gràcies a tu he sapigut agraïr els meus pares per com em van educar, gràcies a tu, quan et veig a l'església, veig que Déu ens estima a pesar dels nostres defectes, i també perquè gràcies a tu, la meva dona ha aprés que t'estimo sóna molt millor que te quiero, i que pastanaga és més atractiu que zanahoria.

Comentaris

txeiks ha dit…
Estàs fatal! Haurem de fer una mica de neteja étnica al despatx... Què et sembla si enlloc de distribuir la gent per departaments ho fem per tendències ideològico-esportives-identitàries...
Seria la bomba!
Joan ha dit…
Estimadíssimo tuberculo.

Te quiero un montón, por como me maltratas.
Tu jerga me ilumina mientras me retratas.
Tu odio me patina y mi tiempo malvaratas.
Pero te digo sincero: a mi no me hartas.
Si yo fuera chita iria a cuatro patas.
I tu, tarzan, le dirias mientras saltas.
Tu ver culo de chita en las plantas.

Bon nit
Frank Bayer ha dit…
Joan, ja em diràs què et prens abans d'anar a dormir... Txema!!! Trobo a falta catalanoparlants al despatx, però ni molt menys els meus excel.lents companys m'han inspirat l'article!!

Entrades populars