Una nit sense final

Estirat el sofà de casa, són la una de la matinada i Sabina canta a unes nits perdudes d'amor per no haver estat capaç de dir-li que la necessitava abans que ella marxes buscant on vivia l'oblit. Mentrestant, vaig donant forma a un conte sobre el vestí vermell d'una maniquí barcelonesa que em va captivar per les seves ondulacions dependents d'un ventilador corcat i irregular. Penso amb la sort de poder dedicar temps a alguna cosa que t'estimes, a uns personatges que de tant donar-hi voltes te'ls creus, els veus en somnis, com unes titelles amb autonomia per poder suicidar-se el moment que ho creguin oportú. Mentrestant, a sobre la taula, m'espera un altre conte de Manuel Rivas per donar-me aire, per tranquil.litzar-me quan a les tres de la matinada ja estigui cansat d'escriure i necessiti una petita parada per poder arribar sencer fins a quarts de cinc, moment que m'estiraré el llit i sentiré l'escalfor de la llar, del son profund, del somni acomplexat d'una realitat limitada.
La felicitat sovint l'associo a la plenitud, al estar bé amb tu mateix per l'endemà poder donar el millor que tens a la gent que t'envolta. Per això us explico totes les circumstàncies que m'envolten perquè ara mateix em sento ple, us tinc tots presents i encara que sembli cursi, us estimo en la vostra absència, perquè la veu trencada cantant a la soledat, el vestit de la maniquí ensenyant-me una cuixa de fusta, i la quietud de l'Onyar, són els ingredients perfectes perquè aquesta nit no s'acabi mai, perquè sigui una nit sense final.
PD: Acompanyo el post d'una foto que vaig tirar durant el cap d'any parisenc que em sembla molt escaient per l'article.

Comentaris

Mons ha dit…
m'agrada la foto! però si tan sols es veies la lluna, m'hi sobra un xic les faroles.... jejje
Frank Bayer ha dit…
La gràcia és el contrast entre les faroles i la lluna... l'artificialitat guanya a la naturalesa!!!! Ho he solucionat bé,eh??

Entrades populars