Intentant fer footing (1a part)

Jo ahir era un d'ells. Motivat i encarxofat a una samarreta estreta que treia a la llum totes les meves misèries. Vaig agafar els auriculars, música pop perquè el ritme de la bateria no em desacompasses a l'hora de còrrer, i vaig sortir de casa caminant perquè em feia certa vergonya començar a fer footing just al mig del carrer de la Rutlla, més que res perquè hi havia el perill que en Gaylo o en Moha passessin amb el cotxe i tinguessin material per fotre-se'n de mi durant una bona temporada.
Just a l'altura de Sant Josep vaig començar a agafar el ritme en direcció al carrilet. Collons com puja aquesta carretera. Puta Guàrdia Civil. Puta bandera espanyola sempre atenta a fer caure el pes de la llei. Sonava el nou disc de Mikel Erentxun. No soporto els cantautors que per anar d'intimistes comencen a cantar amb veu baixa per anar del pal. El vòlum estava baix i els cotxes anaven fugint de Girona per trobar el descans del camp. La meva cosina em pita i començar a riure. Merda. No em volia trobar persones conegudes però em va fer il.lusió veure l'Eli perquè feia temps que no ens veiem. He pensat amb els seus fills, l'Oleguer i en Ramon, i just ha passat un alumne meu pel costat saludant-me amb un somriure maliciós. El senyor Bayer intenta anar a còrrer però els Magnums blancos no li deixen agafar el ritme. Estava entrant al carrilet i ja començava a arrossegar la meva dignitat com una llosa.

Comentaris

No pateixis. Lo meu és pitjor: porto tants anys a l'escola que no hi ha dia que no em trobi 6 o 10 exalumnes pel carrer i que no els reconegui. Això és el pitjor, perquè has de preguntar: i qui ets tu? o Qui eres tu? Gràcies a Déu, a mi no m'enxampen "corriguens", però a vegades
Frank Bayer ha dit…
Ferran, és més fàcil que t'enxampin buscant bolets que corrents...jeje...perdona, però m'ho has deixat a boleo!!! Ara vaig a mirar l'acudit dels Beatles!!!
No m'he ofès, perquè dius la veritat. Això de còrrer ja no és per mi. Ho deixo per aquells que encara sou joves.
Marc Roig Tió ha dit…
Home, és una bona afició. Ànims i a seguir-la practicant.

Entrades populars