Intentant fer footing (2a part)

Baixo pel carrilet i començo a notar un cert carregament als bessons, segurament provocat per l'alt ritme de competició dels Tombats. Avanço dues lesbianes gordes que porten dos gossos petits. Les lesbianes van abraçades, els gossos no. Em trobo un altre alumne, més ben dit, un altre alumne m'avança donant-me un copet a l'esquena. Tu l'any que ve no saps que seré el teu professor d'història, sinó segurament no haguessis donat aquest copet a l'esquena. Cabrón. Haig de parar perquè m'ofego. Simulo un carregament dels bessons i estiro les cames contra una tanca de fusta mentre faig un rostre de dolor perquè les noies que passen pensin que sóc un esportista nat. Em saluda un noi de Ghana que li havia fet classes de català. Ha aprés català perquè em pregunta de manera molt correcta si em trobo bé. I tant! Només tinc els bessons carregats perquè aquest cap de setmana vaig anar a fer una ruta pels Pirineus. S'ho creu.
Definitivament, després de cinc-cents metres de carrilet, haig de tornar. Tom Waits sona a l'auricular cantant una cançó a una noia de New Jersey. Que lleig és New Jersey i que boniques les noies que anaven fa trenta anys als concerts de Tom Waits. Reemprenc la cursa i em creu una parella d'avis que van a caminar, i que feia cinc minuts havia adelentat simulant certa suficiència. Em miren. Visc a Bescanó i s'em fa tard. També s'ho creuen. Torno a sortir a la carretera on hi ha la seu de la Guàrdia Civil que ja he adjectivat en el post anterior. Segueixo corrent però encara em falten uns metres per arribar a casa. M'hauria d'haver tallat el cap just al moment que he pensat que anar a còrrer una estona podia resultar saludable.

Comentaris

Anònim ha dit…
M'agrada l'estil d'aquest post amb frases curtes.
Serà perquè no tenies prou alè per a les frases llargues?
Ànims amb l'esport.
Anònim ha dit…
Això de dividir un dues parts una publicació ho fa per fer veure que a fet molt de footing i en realitat ha estat més estona descansant que corrent. no??? Un alumne teu de 1 ESO.

Entrades populars