Tornaré al Carrer Nou per vèncer

La porta es va obrir de bat a bat però em vaig encarregar d'ajustar-la deixant l'espai suficient per poder passar presumint de la meva gran victòria dietètico-estètica. 6kg menys amb un mes fent només que menjar verdures i tornant a exercir aquesta musculatura envejable que m'ha portat a desfilar per grans passareles interancionals com la de Salitja o Vilamalla. La meva victòria, comparable al triomf culé a Londres, ha despertat tot tipus de rumors certs sobre la meva futura participació a la cursa del Carrer Nou amb un pes com el que tenia quan em deien el Bakero d'en Pau Birol (ja només em falta baixar sis kig més), i de pas, han fet pujar el meu nom a les apostes deixant a mínims històrics a corredors a la baixa com Jaume Arxer, Quim Cassany, o Ignasi Fàbrega. Des de la pastanaga verda apelo a la prudència, la humilitat, l'Almeria és un rival perillosissím, bla, bla, bla, bla... però amb aquesta mateixa humilitat i ganes de treballar aviso que no em veureu passar, que la bala d'Estartit al meu costat semblarà el tricicle

Comentaris

Er Jonny ha dit…
No vas anar a les passarel·les de Vila-roja??
Franki ha dit…
Sobretot l' Almeria...
Anònim ha dit…
jo porto dos dies anant a entrenar...esperem que el teu genoll no serveixi d'excusa..

j.arxer
Ignasi ha dit…
Frank,
m'ofèn que em barregis amb aquests noms.

No és bo posar massa expectativa en quelcom impossible...t'acaba decepcionant.
Quan vulguis et passo a buscar per Vilablareixxx i fem una volta al teu POLÍGONO residencial per veure els teus progressos!espero que tornis a ser el "d'antes"!
1abraçada!
Frank Bayer ha dit…
Doneu-me temps companys, doneu-me temps i us faré treure la llengua... Ignasi, el Polígon ja s'em fa curt...jeje...

Entrades populars