Objectiu del curs

Abans de patir la grip A i d'estar tancat a casa una temporada jugant a la Game Boy i llegint llibres de l'Astèrix, vàrem estar debatint amb els meus alumnes sobre el gran defecte que ha incorporat la persona humana a la seva llarga llista arran de l'existència del facebook i de la sobreproducció de la tecnologia. Vàrem decidir per unanimitat el següent: No estem acostumats a parlar cara les coses que no ens agraden de l'altre. Extraordinari i cert. Els mòbils, els messengers, ens ajuden a tenir converses incòmodes evitant la mirada de l'altre, i sobretot, fugint del sentiment de culpabilitat de no ser sincers. Hem de replantejar també la sinceritat? Potser la sinceritat no, però el concepte de lleieltat si. La persona que et diu les veritats utilitzant l'anonimat de la mirada, és una persona lleial amb tu? Segurament que no. Per això, vàrem acordar amb la classe que a banda dels objectius propis de l'escola, nosaltres en tindríem un altre, ser sincers amb el pròxim i dir les coses a la cara i molt ben dites. La sinceritat és el principi de la transperència, la transperència és el principi que la gent t'estimi tal com ets, aquí arriba la paraula plenitud que és sinònim de felicitat.

Comentaris

Kasal ha dit…
M'apunto al tema de la sinceritat, guapo! a veure si el Segador de Farners és sincer i ens revela la seva veritable cara, que això de jugar a fer de Pilar Rahola sense donar la cara és massa fàcil.
Frnak, ara que la sinceritat m'embriaga, deixa'm dir-te (sempre amb perdó de la Domingo gran) que t'estimo.
Salut!
Frank Bayer ha dit…
Kasal!! No direm que estem a deu metres de distància perquè quedaríem malament...jeje... En Segador vol ser una imatge deformada de l'Iron, però nosaltres, sectaris com ell, només acceptem l'Iron com a únic anònim possible!!! La Mingo gran et dóna tot el permís del món, i si no, apuntant-me a la PGC (Plataforma Gay de Catalunya) et dic:: Jo també t'estimo!!!

PD: Maite, només és amor d'amic...
Mons ha dit…
em pensava que tal dia com avui parlaries d'en Bruce... espero que almenys el felicitis!s'ho mereix!
Breo ha dit…
Jo també pensava que avui parlaries d'en Bruce... Per cert, vaig gaudir de l'últim concert de Els Pets a la plaça de la font de Tarragona. No sé per què, però "Vespre" em va emocionar...

Aprofito per convidar a les pastanagues a votar en una enquesta al meu blog: "Què haguessis fet a la guerra de 1936?"

Salutacions republicanes des de Tarragona!

www.breotosar.blogspot.com
Frank Bayer ha dit…
Montse i Breo!!! Primer de tot, quina alegria tornar a veure-us per aquí, després dir que no he volgut parlar d'en Bruce perquè tenia por de fer-me pesat... ara veig que hauria d'haver-lo tret!!jeje!! Breo, aquesta gira d'Els Pets em sembla especialment divertida, així que m'alegra que la disfrutis i et quedin encara "secueles" de la nostra relació a Pedralbes...jeje!! Ara passo pel teu blog convençut que aquesta pregunta no es pot respondre!!
Totti Bayer ha dit…
Ets un cabró, però bueno, ja t'ho diré quan ens veiem!jejeje!

Ho sento per ser pesat però jo també hem pensava que avui parlaries del Boss!

Vinga pastanaga veeeeeeeeeerda!
Frank Bayer ha dit…
Ja m'explicaràs!! Ara no se m'acut que sóc un cabró per la última vegada que et vaig guanyar el pro amb dos obres d'art de David Villa...
Totti Bayer ha dit…
Villa??com ho dius això?A vale, que vas guanyar amb Espanya, però jo jugava amb Suècia. I llavors amb l'inter et vai fer tiki taka,eh??
Lo de cabrò ho deia amb conya per lo de l'article!

Ens la veiem!

Per cert que paso de tornar-te a comentar el blog perquè ara com a comprovació de paraules per a poder publicar el comentari hem fa escriure la paraula gasol, i jo això no m'ho puc permitir!

Entrades populars