Perdoneu, tinc molta mala llet

La mala llet com estat vital agafa i embolcalla el dia a dia de moltes persones amargades que mai s'han parat a pensar en el moment que l'obra de teatre s'acaba i el teló acaricia un fèretre cobert de flors preparades per marcir-se. Aquests energúmens es senten permanentment atacats, agredits per qualsevol idea que els pugui deixar despullats davant la societat com el que són: persones amb un complexe d'inferiroritat molt alta que necessiten tenir per amagar el ser, aparentar per destruïr aquest mateix ser que s'amaga a un racó de la seva ànima per no rebre cops amb un bat de bèisbol que intenta transformar-lo amb cendres. Jo sóc un d'ells, un pobre professor tancat a una aula on els alumnes em piquen, em maltracten, m'insulten, i em llancen papers foguejant intentant cremar-me l'americana que vaig haver de comprar de segona mà perquè aquesta Generalitat preocupada pels aspectes socials m'ha abaixat el sou i haig de fer com Hemingway, caçar coloms per donar de menjar el meu pobre fill d'un any. Per això, quan us llanci un moc, quan us respongui malament, quan escupi a terra perquè aquell imbècil amb l'Skate es foti de lloros i es trenqui el braç, quan em posi una mitja de seda a la cara i entra a una botiga de queviures per robar cinc pomes, no m'ho tingueu en compte i no em jutgeu, tinc mala llet però no ho puc evitar, no sóc lliure, la societat m'ha fet així.

Comentaris

The Spanish One ha dit…
hi ha una cita cèlebre feta per un gran filòsof que resumeix molt bé el teu estat de menstruació masculina a on ets immers: "es muy fácil echarnos la culpa a nosotros mismos; pero es aún más fácil echarsela a los demás" (Homer Simpson)

per cert, I am already getting started!
Ànims frank!
ke la mala llet la té tothom!!
I, per cert, has exagerat una miqueta lo de ke et tirem papers, i prou,,,
jaja ;)

QUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICOQUICO,,, ect.
Andreu ha dit…
Ei, Frank, molt bo.....jo tambe m´hi apunto
Frank Bayer ha dit…
Isaac!!! Ja has començat de nou a escriure el llibre?? Això vol dir?

Quico!!! Vull el paper aquest, el vull guardar!!

Andreu, quina il.lusió veure't per aquí!! Dóna molts records en David!! Fins aviat!!

Entrades populars