Un fantàstic regal per quan èrem feliços

Dissabte a la tarda. Li comento a la Maite que em ve de gust llegir el llibre d'en Rafael Nadal, Quan erem feliços, guanyador del Josep Pla fa un parell de mesos. Entrem a una llibreria per comprar un detall per uns amics, i al obrir la porta, qui ens trobem? Rafel Nadal acabant de parlar sobre la presentació del llibre que farà el 23 de març. Els astres en línia em somriuen per sota el nas. Demano a la llibretera un exemplar de Quan erem feliços perquè l'autor me'l firmi allà mateix. No en queden. El ritme de vendes és molt alt i tant sols n'hi han un grapat de guardats per clients que passaran el dilluns el matí. Cap problema. En Rafael Nadal mateix, al veure la situació, va al cotxe a buscar un exemplar seu, me'l porta, i el dedica a la família amb una dolça alusió als records inexistents d'en Lluc. M'emociono perquè es tanca el cercle. Durant el dies a l'hospital vaig veure un parell d'entrevistes de l'autor parlant sobre el llibre, i ara que comença a haver-hi una millora i he jubilat el bastó, el mateix autor em brida un exemplar seu, firmat per tota la familia. Primer de tot, elogiar la amabilitat del Sr.Nadal, excel.lent, i en segon, donar gràcies al sèquit de casualitats divines que de tant en tant, et regalen aquestes petites casualitats per fer la vida més agradable i recordar, amb nostàlgia, quan erem feliços.

Comentaris

Joan ha dit…
és una casualitat Aiguavivana d'aquelles que fan tanta por.
Frank Bayer ha dit…
Totalment!!! Vaig pensar el mateix i vaig cridar "Màgic" enmig del carrer!!!

Entrades populars