Tot és el futbol

Lope estava programat, però la victòria, perdó el cop d'estat blaugrana perquè l'estètica triomfi enfront de la barbaritat ibèrica incapaç d'apreciar la bellesa, no entrava dins els meus plans. L'orgia futbolística blaugrana que ha saturat d'impotència les poques neurones d'un equip amb un guió desdibuixat, m'ha portat a creure amb la falsedat de la frase "no tot és el futbol", qué collons, TOT ÉS EL FUTBOL. I dic que tot és el futbol perquè des de l'experiència estètica que he tingut avui al vespre he tornat a creure en Déu per una raó molt senzilla, l'essència divina de la persona s'ha vist reflectada a l'infern madrileny, un terreny de joc on es destrueix la bellesa per buscar el resultat, on els fi justifica els mitjans, i on el Barça ha sabut imposar les bases del catecisme de la religió de la pilota: només des del bon futbol arriben els resultats.
Estic orgullós de ser del Barça, perquè som diferents, perquè sempre busquem l'excel.lència, perquè no ens conformem amb guanyar, no som com el Madrid, no som un Codi de Vinci barat que es conforma amb vendre encara que sigui a costa de tirar bilis amb regust de merda, som un Calvino, un Faulkner, un Garcia Márquez, o com els hi agradaria llegir a dos grans barcelonistes, dos Villoros i Vila-Matas. Avui hem fet un cop d'estat, i com deia el meu germà des de Suècia, i deixant a banda el to correcte del post extra del dia, els hi hem fotut l'as de bastos per un lloc que fa molt mal. Si senyor, aquesta nit del 2 de maig, sis campanades han retocat a la porta del sol.
PD: Mantinc que el Chelsea ens eliminarà.

Comentaris

Joan ha dit…
je
je, je,
je, jujue, juaç
jua, jua, jua, jua, jua,
jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, jua, ai. que bé
Frank Bayer ha dit…
M'he llegit TOT l'As i el Marca, n'hi ha un que diu que ahir era el dia perfecte per tornar-se a tirar a la beguda... Ostres, quina ressaca més dolça!!!I d'aquí poc... el esports a Antena3!!
Quim Cassany ha dit…
no me'ls perdré els esports, els miraré a TV1, a Cuatro, la Sexta, Antena3, TV3, 3/24, 8tv, Gironatv (casi com sempre pero bueno) i comparare el que diuen els de madrid que els de catalunya. ja veureu que els de madrid es queixaran de l'arbitre!
Frank Bayer ha dit…
Quim, si es queixen de l'àrbitre... pleguem!! Antena 3 ha estat molt bé, gairebé he plorat de l'emoció...El partit d'ahir hauria de ser material obligatori d'una sessió de PEC per aprendre a valorar la bellesa!!
Marc Cassany ha dit…
Frank això del Chelsea no serà per allò de si ens eliminen, "jo ja ho deia" i si passem de conya?
És la tàctica típica que sempre feia el meu avi!
Quina gran nit ahir!

Paraula clau: ressiol (messi+gol?)
Frank Bayer ha dit…
No Marc, de veritat, espero equivocar-me, és més, ara amb el cap penso que no podem quedar eliminats, però de la mateixa manera que tenia quelcom a dintre que em feia creure que no perderíem al Bernabeu, tinc alguna cosa a dintre que em fa pensar que no passarem, no sé com explicar-t'ho, és alguna cosa estranya, un mal rotllo!!! Si en eliminen no faré com el teu avi, ni com el meu pare, senzillament tinc aquest presentiment, espero equivocar-me!!!! Em va encantar veure-us ahir amb el cotxe!!!!

Entrades populars