64 alumnes

En aquest moment, mentre estic escrivint aquest post que hauria de parlar sobre un llibre de Stefan Zweig que em vaig acabar abans d'ahir durant la segona part del Barça-Dinamo de Kiev, no m'he pogut estar d'escriure sobre el panorama que tinc just davant meu. Bibiloteca de Bell-lloc, 64 alumnes de 1r i 2n d'ESO, tres són de l'Espanyol, fet que els converteix en personatges perillosos a l'hora de mantenir l'ordre, estan fent deures i estudiant amb silenci de forma voluntària, mentre un servidor, estar assegut a l'ordinador escrivint aquest post.
La conclusió d'aquest fet no és que tingui un aspecte de Marinus Michels amb problemes de restrenyiment, tot el contrari, porto una corbata amb un dibuix de Girona de l'Isaac i tinc el rostre, amb la meva barba adolescent, d'un professor nouvingut amb por a l'alumnat, sinó que denota que es poden fer molt bé les coses sense perdre l'alegria i el bon rotllo que hi ha d'haver entre professor i alumne, i que en aquesta escola en concret, s'està treballant molt bé aquest aspecte des de fa molts anys.
De totes maneres sempre hi ha d'haver-hi algun problema, en aquests moments ha entrat a la biblio un professor que té dos defectes de fàbrica, és d'Espanya i és del Madrid, però bueno, la Generalitat ens obliga a agafar gent d'aquest tipus per no sé quina llei que hem de complir: per cada vint professors catalans i del Barça, n'has de tenir un de tarat... Tornant el tema, 63 alumnes que segueixen treballant en silenci, sense ells, la pastanaga verda no seria possible. Moltes gràcies!!... Nen, si no calles la boca t'estampo contra l'estanteria d'història natural!!! Perdó, m'he passat, ara mateix vaig a presentar les meves disculpes al Tribunal Constitucional...-

Comentaris

Xavi de la Fuente ha dit…
m'encanta el final!! per cert, es pot saber la identitat del professor tarat?? jaja

Frank, el dia 9 he parlat amb en bastons i segurament vindrem a bell-lloc a saludar a la gent, i als pobres q encara porten pantalons grisos....jajaja!! I ens quedarem a dinar amb els professors ok? ja et diré alguna cosa més endavant!!

salut!
Kasal ha dit…
Dóna gust saber que treballes en un lloc on les coses es fan bé i encara dóna més gust saber que la feina ben feta donarà com a fruit persones que faran el bé i construiran una societat millor.
També tranquilitza que algú ens pagarà les pensions i ens entretindrà quan ens jubilem.
Salut!
(El profe en questió és molt alt i fuma?)
Toni Cassany ha dit…
El nen xerraire és aquell que va quedar enganxat tres dies a la lleixa de literatures estrangeres, a la part de Suïssa i Àustria?
Aquest profe no existeix, no patiu ningú.
Frnak, cada vegada que obro el teu bloc hi ha 25 posts nous. Quina producció, tu. no dono l'abast! Però són tan bons...

Entrades populars