Els Beatles sonen millor que en Ramoncín

M'és absolutament igual si demà el Barça cau eliminat i ve algun madridista a dir-me que he parlat abans d'hora. Ho haig de dir: Collons quin ball a ritme de Yellow Submarine! La ciutat de Liverpool ha marcat els somnis d'una generació obrint les ànimes amb les cançons dels Beatles, però a partir d'avui, els culés relacionarem la ciutat de Lennon i McCartney com la de Gerrard i Torres, aquella parella que a ritme de pop varen esborrar del camp un grup del jazz més depriment que la veu maltractada de Holiday esborrada pels crits d'histèria del públic d'Anfield.
El Liverpool ha ofert un concert d'hora i mitja on ha tingut molt clar que l'inici era important per ennervar el públic, han començat com autèntiques màquines del pop, Help, Born in the URSS, Day tripper... Brutal!! I el més important de tot, s'ha guardat un as de la màniga a l'últim minut provocant un descontrol emocionant al cor dels culé.
El meu pare comparava aquest resultat amb el 5-0 que va rebre el Madrid de la Quinta de la Buitre a la semifinals de la Copa d'Europa contra el Milán d'Arrigo Sacchi. Sempre m'havia fet ràbia que els Van Basten, Gullit, Rijkaard, Baresi... em robessin el record de veure un Madrid patètic arrossegant-se per Europa. Gràcies Liverpool!! Podré dir els meus fills que vaig veure el chorreo beatlenià, i és que una vegada més, els Beatles sonen molt millor que en Ramoncín. A prendre pel sac!!

Comentaris

Toni Cassany ha dit…
Jo també ho penso: demà podria ser que els madridistes ens la tornin, però per ara... que nos quiten lo bailao, no? M'has fet somriure només començar el dia. Això no té preu!
Joan ha dit…
Estic amb en Toni: aquest tipus d'experiències no es poden valorar. No sé com definir el meu estat anímic després de llegir les edicions digitals del Marca i l'As!
Frank Bayer ha dit…
El que no té preu Toni, més que començar el dia amb un somriure, és acabar-lo amb la pau interior d'ahir!! Això t'ajuda a aixecar-te pensant "Que bé que va estar ahir!!". Fins ara!!!
Marc Cassany ha dit…
i a més a més en Torres està molt bo!
Rafel Fàbrega ha dit…
...i ara que el Barça ha passat a quarts de final amb una golejada a l'Olimpyque: què més podem demanar? jajaja amunt, Barça! ens veiem a Roma
Rafel Fàbrega ha dit…
All you need is goal, bo bo bobobó!
Frank Bayer ha dit…
ROMA!!!!!A més guanyarem la Champions a Roma!! Millor impossible!!!!

Entrades populars