La vida retirada d'Astèrix

Com he disfrutat! És fantàstic mirar les fotos del viatge d'un estiu en ple mes de març, quan estàs inmers en el malson d'un dia d'hivern i no hi ha manera de despertar. Les he mirat una i altra vegada i no em puc resistir a penjar la fotografia que li vàrem fer a l'Astèrix, que segons ens va dir un guia japonés que no coneixia en Kimihiro (amic d'en Marc i en Rafel que podreu veure als seus blogs) porta vivint a París des de la mort de Goscinny i la decadència dels guions d'Astèrix que ha fet Uderzo.
No el vàrem saludar perquè estava molt pensatiu, suposo que tribulant sobre aquells anys que varen aconseguir fer tremolar l'imperi més gran de tots els temps. Mai havia tingut un dels meus tòtems tant a prop, i la única que s'em va acudir fou còrrer fins a trobar un porxo que em protegís en el cas que el cel hagués caigut sobre els nostres caps.
PD: En fi... gràcies per les fotos.

Comentaris

Marc Cassany ha dit…
Però la poció màgica d'aquest de la foto porta absenta crec.
Rafel Fàbrega ha dit…
Per tutatis, són boigs aquests romans!
Frank Bayer ha dit…
Absenta!!! Molt parisenc!! Li vaig buscar el menhir però vaig desistir...
Joan ha dit…
Tinc fotos de l'Idèfix, ja te les passaré!
jejeje!

Entrades populars