Que el 2011 segueixi igual!!

Suposo que trobeu just que deixi el post sense paraules i que els meus desitjos de prosperitat de cares el 2011 vagin acompanyats amb aquesta salutació totalment inofensiva sense cap mena de connotacions futbolístiques. Vinga doncs, comencem a lluitar en aquest any que ens ve a sobre que el país ens necessita. Ànims companys!
PD: No he preguntat als tres energúmens de la foto que m'acompanyen si volien sortir a la foto, si teniu algun problema, em presenteu una demanda que segur que la guanyareu i em podreu fotre els pocs diners que em queden.

Comentaris

Ferran Arizcun ha dit…
Bon any, Frank. L'únic de la foto que es veu una mica sobri és en Jordi perquè el que és els altres tres... Crec que anavau ben amarats en cervesa.
Jaume Arxer ha dit…
Més que amarats de cervesa, portavem una borratxera de gols (com els que us fotarem el dia 5 a la copa...ho sento ferran, però algú ho havia de dir...!!)
Bayer, no et denunciaré perquè m'agrada massa la foto!!!!!!!)
Nico ha dit…
Feliç 2011, Frank!
MaNeL ha dit…
Us recordo que a la pantalla de la tele aquell moment sortia el senyor mou! Encara té més valor la foto!
Encara que el blog és d'en Frank, em dirigeixo a tu, Jaume. Tu series incapaç de fer un blog, així és que he de fer servir el d'un altre. Jaume, cap de suro, ja en parlarem sobre la golejada a San Mamés... Tu, que encara portes la closca enganxada al cul, no saps el que dius; cavernícola, dròpul, cap d'estornell, ximplet, fill de ta mare, mofeta putrefacta, sargantana sense potes, rata de claveguera, abraçafanals, afaitapagesos, ull de poll, tros de carn batejada, torracollons, titafluixa, sac de puces, nas de carxofa, llimac llefiscós, ganàpia, esquitx de moc, esclafapets, ceballot, cara de merda d'oca, cap de meló, capat mental, cagamandúrries, bleda confitada, tapdebassa, pollastre sense cap.......... Tu, Jaume, no hi toques. Que tinguis un bon any, sobretot amb els que t'aguantem cada dia.
Frank Bayer ha dit…
Nico i Manel, gràcies i una abraçada!!

Jaume, ho sento, però la resposta d'en Ferran és fantàstica, justa, i sobretot, gens rencorosa!! Ens veiem demà al Collell!!

Ferran, has trucat en Joan Maragall perquè et diguis paraules malsonants?

Entrades populars