Esgotament

Em cansa molt llegir sobre la crisis econòmica i veure com els economistes doctorats per la opinió pública parlen d'uns temps més crítics que el 29. M'agota l'excelsa deïficació de la respectable figura de Barack Obama, una mitificació que exemplifica la falta de referències d'una població faltada de poetes i enganyada per falsos profetas. Em posa a nerviós tota aquella gent que veu Catalunya com l'únic interés vital i perd les forces per lluitar per causes justes que afectin les persones. (Pels que pensen que he trobat la veritat i he dimitit de l'independentisme, s'equivoquen, sóc català i vull que el meu estat sigui Catalunya, però els que parlen constantment del fet català per amagar les seves deficiències en altres temes, em maten). Em destarota veure la gent preocupada per tonteries i com renyeix entre ells perquè no són capaces de renunciar un xic a si mateix. M'agrada la cançó Odio de Revólver.
No ho sé, abans aguantava més, segurament m'estic tornant mala persona, només em consola veure com els meus estimats amics van pel mateix camí, més que res perquè penso, si t'enfoses, no ho faràs sol. Us passa el mateix a vosaltres?
PD: Necessito animar-me, vaig a veure si en Marc Cassany ha escrit algun article al seu blog i ric una estona. (El trobareu a altres verdures)

Comentaris

Rafel Fàbrega ha dit…
qui no ha tingut aquesta plaent però traidora sensació de no voler enfonsar-se sol? després hi penses i et sap greu haver desitjat això als teus amics...o potser no?

Posa al youtube: "abril cerrar", segurament l'estat anímic se't dispararà...t'aviso, és addictiu i pot ser que te'l miris més d'una vegada!
tu Rafel menys comentaris i obre un blog, un blog que englobi moltes sensibilitats i que no posicioni però obre'l.
Marc Cassany ha dit…
gràcies per la propaganda Frank! De veritat que veus les coses tan malament? Jo crec que estem molt bé en general, sempre hi ha petites coses però no som gens desafortunats.
Frank Bayer ha dit…
No, nosaltres estem de conya, parlo dels altres... mira, jo amb el partit d'avui dilluns ja em dono per content!!! La propaganda te la mereixes perquè tens un blog molt bo encara que no li agradi a en Barón Turquesa!! RAFEL BLOG JA!!!! teniufanta.blogspot.com
Frank Bayer ha dit…
La censura ha passat arran de terra... de totes maneres, s'ha de reconèixer que era bo...

Entrades populars