Fart d'intentar ser bona persona

Ja n'hi ha prou, n'estic fart d'intentar ser bona persona. A partir d'ara empenyaré al carrer totes les velles que em facin baixar de la vorera quan passi una forguneta de Seur, perseguiré les rates voladores disfressades de colom i les mataré a patades, just abans de desplomar-les i llençar-les en el balcó d'un geriàtric de monges, atacaré tots els hippies amb un extintor i els ruixaré mentre cridi "fora la grip del poll", em vestiré de caminonero i amb la cançó del Loquillo "Yo para ser feliz quiero un caminón" recitaré un poema d'amor lèsbic de Safo a davant de l'ajuntament de Girona, em presentaré amb una pancarta a Montilivi dedicada en Xumetra on hi haurà escrit l'abecedari, ruixaré amb gasolina a tots els gasolineros que em parlin que comença a fer calor i de la sort dels que anem a treballar per passar-ho bé, escopiré a tots els adolescents que vagin pel carrer caminant com si el món fos seu. En fi, que dimiteixo dels meus esforços per intentar ser bo, a partir d'ara tingueu-me pànic perquè si puc, us la fotré per l'esquena i sense miraments, ahir amb els del Chelsea vaig acabar fart d'anar amb el lliri a la mà.
Atentament, Andrés Iniesta

Comentaris

Marc Cassany ha dit…
Algun dia farà un pet, i aquell dia s'ensorrarà l'estadi.
Frank Bayer ha dit…
Si us plau que faci el pet contra el Madrid i amb marcatge de Salgado...

Entrades populars